Glass i stora lass!

Jag har funnit dem, de perfekta glasögonen. Apfina! De åker upp på önskelistan. :D Jihoo. Hoppas, hoppas hoppas...
Ida: nä vi har delad semester i år så jag åker bort nu i två veckor, sedan är jag hemma den veckan jag fyller år (mozzie måste jobba då) och sen åker vi bort i tre veckor igen.

Jag, Sara och Amanda åt glass vid ån. Det var supermys. Jag åt the following glassmaker: gammeldags vanilj, polkagris och en till fast jag kommer inte ihåg vad det hette, det var något italienskt tror jag. Det var kola i i alla fall och det var jättemumsigt. Toodles.

Kommentarer
Postat av: Sara

Den hette väl dolche deletche, eller nåt sånt? "/ Den va i alla fall apgod! ;)

2007-06-15 @ 17:35:54
URL: http://forceman.blogg.se
Postat av: Lina

jag tror den heter dulce de leche ;)

2007-06-15 @ 22:22:16
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0