Emofisk aka sushi

Måste bara återge lite trevliga ord som utbyttes mellan moi, Sara och Amanda idag... inte allt för allt var inte lämpligt. Men lite! Det första kommer inte maka sense eftersom att det som sades innan relaterar till det som kommer först... äh skitsamma bara LÄS.

Jeno: Jeno - du är en emos fisk!
Sara: Men gud vad hemskt!
Jeno och Amanda: Vad, vad är hemskt?!
Sara: Tänk om man istället för att vara emo mot sig själv så är man emo mot sin guldfisk! Typ cuttar den!
Jeno: Amen det är ju typ sushi!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, lol; emosushi ^^

2007-06-01 @ 17:34:43
URL: http://forceman.blogg.se
Postat av: Ida

HAHAHHA^^ Ni är så himla gulliga ibland :) Eller ofta :P

2007-06-01 @ 22:08:54
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Umundu

HaHa a bästa komentaren på länge:D:P <3

2007-06-02 @ 11:55:09

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0