Dähärär en båtlåt, den handlar om båtar!

Jag hann inte blgga efter skolan idag så det gör jag nu istället, vi är ute med båten och har lagt till och jag har badat och duschat om vartannat och det är jättemys!
Idag var jag och Amanda nere på stan, eller först var vi tillsammans med Sara hemma hos henne för att jag skulle spana in ett par av Saras tusen skor och fundera över hurvida jag kunde ha dem på skolavslutningen. Efter detta fortsatte jag och Amanda ner på stan (vi är båda klara med våra mål så vi kan bara chilla runt ;) där jag till min lycka hittade ett par skor på eminenta Hennes & Mauritz, som jag då ska ha på den omtalade avslutningen. Det är kanske bara 1 timme max men det känns ändå kul att fixa lite finare kläder inför detta. Dessutom kostade bara skorna hundra spänn och jag kan använda dem très mycket. :D Till detta inhandlade jag två fina armband, jihoo!

Jag lovar, ni önskar verkligen att ni sitter där jag sitter just nu! ;) Det är kvällsol och alldeles stilla på vattnet, 25 grader och mums på allt. Toodles kids!

Kommentarer
Postat av: Ida

Skolavslutningsfuss, jag är jätte fussig about it men ändå...

2007-06-05 @ 21:31:03
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0