Jeno - du är en emos fisk!

Emotest snott av Sara.

[ ]Du hatar världen.
[ ]Du hatar samhället.
[ ]Du tycker vampyrer är häftiga.
[ ]Du skriver poesi.
[X]Du använder svart/blå eyeliner.  (eller ja, kajal)
[ ]Du skriver poesi utanför skolan.
[X]Du gillar mörker.
[ ]Du tycker att kärlek är ett slöseri med tid.
[X]Du har gett upp hoppet om världen. (typ!)

Totalt = 3

[ ]Du har handlat på Hot Topic.
[ ]Du har spenderat mer än 1000 kr på Hot Topic.
[ ]Du har fler armband än en ryss.
[ ]Du äger ett koppel, som inte är till din hund.
[ ]Du är extremt blek.
[ ]Du är medlem på en poesisida.
[ ]Ditt nätalias är/har varit en oxymoron.
[ ]Du är en ateist eller en agnostiker.
[/]Du tror inte på gud.
[ ]Ditt nätalias innehåller/innehöll ett x.

Totalt = 0,5

[X]Du har blivit kallad läskig.
[ ]Du har blivit kallad sinnessjuk.
[X]Du har blivit kallad konstig.
[ ]Du är/har varit känd för att hata lärare.
[ ]Du är/har varit känd för att orsaka problem.
[ ] Ditt hår har vait färgat i en färg som inte är naturlig.
[X]Du har åtminstone en bild i ditt galleri som du behandlat i photoshop.
[X]Du tycker foton ser bättre ut i svartvitt än i sepia .
[X]Du har skrikit.
[X]Du är rädd för dig själv ibland.

Totalt = 6

[ ]Du har funderat på självmord.
[ ] Du har planerat ditt självmord.
[X]Då och då använder du högljudda ord som ingen hört förut.
[ ]Du har sett Exorcisten.
[ ]Du gillade Exorcisten.
[ ]Du har sett Saw.
[ ]Du gillade Saw.
[ ]Du har sysslat med voodoo.
[X]Du hatar sport. (typ)
[ ]Du klär ut dig till det morbidaste möjliga på Halloween.

Totalt = 2

[X]Halloween är en av dina favorithelger. (älska att klä ut sig!)
[ ]Du är besatt av eld.
[ ]Du har bara ett fåtal verkliga vänner.
[X]Du är inte rädd för spindlar.
[ ]Du har haft en konversation om hur du vill dö.
[X]Du använder svart nagellack.
[X]En eller flera av dina bilder i ditt galleri har skrift på sig.
[ ] Du har/har haft ordet "emo" i ditt nätalias.
[X]Du gillar konst.
[ ]Du gillar negativ konst.

Totalt = 5

Allt Totalt: 14,5x2=30%

Jeno konstaterar: Det bor en (liten) emo i mig. Fast det visste jag sedan tidigare. :D Rock on, kids!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, du blev mer emo än mig din emofisk xD

2007-07-01 @ 22:20:36
URL: http://forceman.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0