Vit eller röd?

Nu tror jag att jag ändrat mig angående iPod-köpet. Jag vill nog ha en 2 GB vit istället för dubbelt så mycket minne och röd. Även om den är fruktansvärt snygg... men, jag har inte alltid nåt som matchar rött på mig, då måste jag kunna ha den vita, så kan jag ju ta en fin iPodstrumpa som jag och brodern har några av. Jo, det blir nog bättre.
Dessutom är jag slightly för snål för att köpa den röda. Det är liiite för mycket pengar, faktiskt. Jag måste spara mig till våren, då är det shoppingtime! ^^
Outfit idag: set med byxor och hoddie i biege plysch. (låtsas att det är Juicy Couture!)

Nu ska jag spana lite mer på iPods... :D Ciao! (för att citera Ebba)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jeno goes modeblogg :P

2007-01-02 @ 21:59:08
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Lina

Håller med Ida , yää . ;)

2007-01-05 @ 17:04:17
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0