The day after yesterday

Okej, jag är tillbaka efter the sleepoverparty. Haha jag är trött som en disktrasa. xD

Vi tittade först på 40 days and 40 nights och skrek hur söt Josh Hartnett var, medans vi intog en varsin pizza. Sen körde vi igån Silent Hill. Waaah. Jag var asrädd i början, typ innan filmen började men sen efter ett tag lugnade jag ner mig och tittade på filmen. Den var mest konstig, mystisk och äcklig. Ibland hoppade man till. Buaah.
För att glömma den där slayersnubben med järnstruten på huvudet,en femmeterskniv i ena handen och en sönderslafsad kropp i den andra tittade vi på Photo Perfect eller nåt sånt med Jennifer Aniston. Jag hade redan sett den men den var bra att somna till.
Umundus lilla söta lillesyrra Elin hade lagt bubbelplast under mattan vid tröskeln utanför det rummet vi sov i. Snacka om att man blev förvånad första gången vi gick på den. xD Haha!

Nu följer lite fjortizbilder vi alla tycker om.

1) glada flickor lite rädda inför filmen.
2.) Jeno leker cool med en cool hatt.
3.) The mighty popcornmaskin.
4.) The mighty film.

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Ida

När vi var hos Madde H kollade vi också på Silent Hill! :D Den sög :P Helt creepy, speciellt den där polisen och sen på slutet när alla fick taggtråd genom sig :P HEHE

2007-01-20 @ 16:23:47
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Lina

Kul Jeno . : )

2007-01-20 @ 19:42:47
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0