Snurrdilemma - igen


Nu är det officiellt. Jag kan inte snurra. Jag kan inte, kan inte kan inteeee! Har kommit hem från dansen, ska snart spana in GA. Men jag bara snubblar när jag dansar. Ser ut som ett miffo. >.< Det skulle inte förvåna mig om Sofia bad mig flytta ner en grupp och dansa med 8-åringarna nästa gång.


C'est moi



Nu blir det som sagt Grey's. Har övertalat mozzie att köpa rekommenderade Ben and Jerry's Phish Food. Jag blir alltid kär i killar som är för gamla för mig, så jag har kommit på att de enda killarna jag kommer att få älska på riktigt de närmaste 10 åren är Ben och Jerry. Älskar er, boys. :D  

Adios



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag måste också prova Phish Food

2007-01-25 @ 08:06:44
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0