Skoldag

Idag var det måndag igen. Ser man på. ^^

Idrott som vanligt, men när vi gick in till omklädningsrummet igen hade någon/några smetat ut typ kokosbollar på golvet. Eh, euw. Sen upptäckte Nelly Snälly att det var på henne kläder.. ut till Zandra och berättade, sen satt vi där med viktiga miner medan hon frågade vem det var som gjort det, men ingen hade gjort det tydligen. Hmmm.
Men Nelly kunde låna kläder av Sara som bor väldigt nära så det var ju bra. :] Hoppas kladdet går bort bara!
Orkade inte jobba någonting, blev istället putt på Lina som sa att porträttet av moi som hon ritat med (o)sexiga kläder och stora kängor var likt. Okej, lite var likt, till exempel de enormt buskiga ögonbrynen. Hellu, ever heard of oversized? ;D Så jag ignorerade Lina Pina ett tag, men sen bestämde jag mig för att rita ett av henne. Sen blev jag glad igen. :D
Kom hem, tog en varm kopp (brocolli och ost, yum) så nu sitter jag här. Mihi.

Toodles!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0