Mössa

Köpte senaste VeckoRevyn igår, läste litegrann men inte allt. Såg att det var coolt med stora mössor. (me like). Blev glad och tänkte på min fina mössa jag fick av Jagi i julas, tillsammans med vantar och halsduk. Sen när jag ska vända blad ser man att det står typ såhär "Matcha inte mössan med vantarna! Det är nonchalant mismatchat som gäller i år." Eh?! Jag älskar att ha set. Det har jag fått av mozzie. Hon går alltid på säljartrix att köpta set. Alltid. Alltid. 

Men jag skiter i att VR säger att man inte ska ha set. Jag älskar att ha set. Det bästa som finns. :D Liksom, man kan ju inte blanda?!
                                                                   

                                                                             Mössa från Marc Jacobs

Kommentarer
Postat av: Ida

Screw Ebba von Sydow

2007-01-12 @ 12:49:17
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0