Mera frågor.

Har inget särskilt att blogga om så det blir en trevlig lista. :D (snodd från the one and only Ida.)

Gillar:
1. Favoritartist, kvinnlig
Måste tjata vidare på Gwen Stefani, och självklart Marit Bergman! ^^
2. Favoritartist, manlig
Queen, My Chemical Romance och några fler är ju bara snubbar hela högen.
3. Motiv på din musmatta
Rosa swirl. Och varför står min musmatta med under saker jag gillar? Jag gillar den inte.
4. Vilken startsida har du?
Neopets. Mwahahahaha.
5. Gillar du musik på hemsidor?
Nopsnops.

Sant eller falskt?
1. Jag är alltid välorganiserad

Tillåt mig fnissa.
2. Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas för det mesta hålla den
Budget ingår inte i mitt vokabulär - jag använder slösa eller 100% pank.
3. Jag har gott lokalsinne
Skrattretande falskt. Hela min familj, nästan alla mina vänner och några fler kan intyga detta.
4. Jag älskar måndagar
NEJ!
5. Jag ljuger aldrig, inte ens en s.k. "vit lögn"
Eh...

Läsvanor:
1. Läser du mycket?

Ja det tror jag.
2. Nämn tre av dina favoritböcker
Gud, va svårt! Älskade Da Vinci Koden, Bergdorfblondiner, serierna om Juha av Jonas Gardell, I taket lyser stjärnorna + det fattas en tärning.... för att nämna ytterst några.
3. Har du någon gång funderat på att skriva själv?
Redan gjort, fleeera gånger om, har avslutat kanske 3% av allt jag skrivit och visat ännu mindre för någon.
4. Är du med i någon bokcirkel/bokklubb?
Nopsnops.
5. Köper du oftast pocket eller inbundet?
Pocket för dels känner jag mig så medveten och on the go av någon andledning, och dessutom är det billigare. ^_^

Just nu...
1. Är det något speciellt du längtar efter just nu?
Får hålla med Ida om vårkläderna, och så längtar jag efter ny inspiration och ork, samt en kram. :D
2. Hur är vädret hos dig just nu?
Mörkt grått, dystert. (snor Idas mening XD)
3. Vilken hemsida kommer du att besöka härnäst?
Jag vill gå in på stardoll.
4. Önskar du att du vore någon annanstans just nu?
Nä faktiskt inte men jag skulle vilja vara lite mättare. :p
5. Skulle du vilja vara nån annan? I så fall vem?
Maybe baby, men vem är hemligt, hihi.

Favoritplatser:
1. Vilken är din favoritplats i din stad?

Jag gillar danssalen på Ena, jag gillar "Linas hak" med mina vänner, jag gillar mitt rum och, faktiskt, skolan. Gu' vad jag är tråkig.  
2. I ditt hemland?
Se ovan.
3. I hemmet?
The bed, datorn, i min fåtölj och i köket.
4. I världen?
Har nyligen varit i Paris och lovade det så jag säger Paris då.
5. I fantasin?
På ett fluffigt moln.

Vanor och ovanor:
1. Innan jag går hemifrån kollar jag att ....

Alla lampor i mitt rum är släckta och att inget annat slösar på onödig el (som inte är bra för miljön...)
2. Det spelar ingen roll hur jag än försöker, jag kan ändå inte ....
ha rummet städat i mer än en vecka, se ett avsnitt av Greys utan glass, pilla bort sårskorpor. (blä)
3. Jag äter för mycket ....
mat, om det är yummy...
4. Jag brukar alltid ....
Sjunga med i låtar jag älskar.
5. Jag har svårt att ....
Acceptera vissa beslut. ;)

Dagligen:
1. Hur många timmar sover du per natt och är det tillräckligt för dig?

Vet inte hur många (och orkar inte räkna ut det) men är inte tillräckligt på skoldagar...
2. Har du lätt att bli arg eller upprörd?
Ja fast det lastar bara en liten stund om det inte är jätteallvarligt.
3. Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket?
Nä. Jag är inte tillräckligt gul (mogen xD) än.
4. Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket?
Ja det har jag och ja, jag använder den mycket.
5. Hur många timmar tillbringar du vid datorn varje dag?
Många. :p

Våren
1. När börjar du verkligen längta efter våren och leta efter dom första vårtecknen?

Vad fan är vår för töntigt tema. o_O Aja, jag brukar inte riktigt leta efter vårtecken...
2. Vad är det bästa med våren?
Man blir kär då, haha.
3. När anser du att man kan säga att den är här?
April...
4. En del storstädar, en del köper fröer, en del klipper ned buskar, vad gör du som du tycker är ett riktigt "vårgöra"?
Städa lite I guess... köpa vårkläder. ^^
5. Av vårens första underbara blommor och växter som kommer upp i början, vilken är din favorit?
Tussilago. :D

Kommentarer
Postat av: Eurica

den där listan med "sant eller falskt" stämde in helt och hållet på mig! ball blogg! :)

2007-01-07 @ 23:38:48
URL: http://leeeah.blogg.se
Postat av: Fashionable gossip

du skrev att du gillar danssalen på Ena..skumt..för att jag heter nämligen Ena..haha! Schysst blogg by the way!

2007-01-08 @ 20:38:18
URL: http://fashionablegossip.webblogg.se/

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0