Le lovely

Le lovely

Kom precis tillbaka från en hundpromenad och måste showa mitt fina set jag fick av brodern i julklapp! Det består av ett bar underbara, tjocka tumvantar, en jättemysig halsduk som är lååång och man kan linda den fleeera varv runt halsen, samt en fantastisk liten mössa/keps, som är sådär härligt oversized och dimper ner i nacken. Ah.
De jag mötte kollade lite snett på mig, det är typ 4 grader varmt och jag har värsta vinterrustningen, men jag har jättelätt att frysa så detta set är helt perfekt! I lovet it!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jagi verkar bra på presenter :D

2007-01-03 @ 20:21:24
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Sussi

Naw, väldigt söt mössa :) Hellre vamr än kall, så varför inte pylsa på sig ordentligt?! :P

2007-01-09 @ 14:09:10
URL: http://pusssuss.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0