Icy




Så, nu var det färdigstädat. :D Ganska skönt, även om jag hatar att städa.

Vi tog ett brejk efter lunch och åkte ut till klubbholmen där vi på somrarna har vår båt. Det var is där. ^^ Först skrapade vi bort snön på vår nya båtplats, för vår nya båt, vi måste slå ner nya stolpar där så vi skulle bara förbereda lite och kolla så att isen var tillräckligt tjock tror jag. Så jag och bror skottade bort all snö. Mozzie som är ganska rädd för att gå ut på isen stannade på bryggan med en frussen hund.
Sen gick vi runt lite i skogen och sådär. Kom tillbaka och gick ut på den andra bryggan, sen ville bror gå ut på isen så det gjorde han, följt av moi. Mozzie vågade bara ut sig en tio meter. Men hon släppte Max så han kunde spinga. Han var för söt när han kutade omkring på isen, halkade och slirade. Mwaha. Jag, bror och Max gick ända ut till en sån där grön stolpe och kikade på den. :) Mihi.

Nu tittar jag på en av My Chemical Romances livekonserter på Mtv. Hihi, det är kul att se alla förvirrade emo-kids. Gillar bandet dock. :D Nej nu ska jag ta och dra.

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Ida

Städning suger, oavsett hur vackert det blir efteråt

2007-01-28 @ 21:38:29
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0