Hemstudiedag

Morf, idag har jag hemstudiedag. Var på utveckligssamtal igår... det gick väl rätt bra... xD Ehem.

Så idag har jag tillbringat all tid fram till nu med att sitta med min franish. Gah. -_- Och ändå är jag inte klar... men jag pallar inte mer idag. :p

Igår var jag hos Amanda efter utvecklingssamtalet! Vi pluggade lite, sen träffade vi Sara, som ju varit i USA sen före jul. Ååh, det kändes verkligen som att det var hur länge som helst sen vi träffades. Vi gick till Misto Uno och åt delicous italienska pizzor (Jeno tog en med bresola, lök, pinjenötter och ruccolasallad. Mm!)
Gick hem till Umundu, pluggade lite till och sen festade vi tre loss på Amandas fantastiska kladdkaka! Gah, den gör mig galen. Krispis på utsidan, mjuk inuti och seg i mitten. Hon gör den så perfekt så... hjälp!

Har apropå mmmm lite campinogodis här bredvid mig. Det är mmm. Fast jag blir ninjatörstig av dem. o_O

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har verkligen inte gett upp dina ninjas än

2007-01-11 @ 16:14:58
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Jeno

Varför skulle jag?

2007-01-11 @ 16:21:44
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0