Galejkläder

Okej, jag trodde verkligen inte att jag skulle hitta något att ta på mig till kvällen i SkitEnköping. Men det gjorde jag faktiskt. Det blev en enkel klänning med typ svarta ränder varvat med ränder i olika nyanser i grått. Från JC. Jag handlar nästan aldrig från JC längre. Men det var ju kul att jag kunde hitta något som... typ dög. Ehe.
Till detta hittade jag ett "guld"halsband på Guldfynd (inte i guld. xD Oj vad mycket guld det blev. Guld! Konstigt ord det där. Guld.) med en massa krafs på. Lite längre sådär. 
Till klänningen blir det tunt, smalt svart skärp i midjan et tjocka strumpbyxor och volià, en hyfsat outfit för kvällens galej. Nåja. 
Förresten, jag skulle försöka hitta en skiva jag ville ha men bajsÅhléns ville inte erbjuda mig det. Synd för dem, men i alla fall, när jag stod och bläddrade bland skivorna tittade jag bara upp jättesnabbt, och då för jag se en Sandra Oh-klon gå rakt emot mig. Hjälp! Hon var hur lik som helst. Stackare, hon trodde nog att jag var värsta stalkern som jag måste ha glott. Hjälp.

Min kamera verkar vara lite ur funktion. :-/ Det vill säga, no batteries. Så no pictures på mina galejkläder. Aja... vi ses.     

Kommentarer
Postat av: Ida

Kloner är roligt :P

2007-01-14 @ 09:55:42
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0