Bus i matsalen

Hallå hallå.
Idag kom en massa engelsmän till skolan. Jag vet inte hur länge jag babblade om Maries brorsas engelsmans ögon. De var ganska grymma, men resten av gossen... är kanske inte min typ av gosse. :D

På lunchen var det korv och potatismos... kanske inte min typ av lunch. Men när Felle som stod före mig i kön skulle ta en korv ur "lådan" satt den ihop i änden med en annan korv.  Då ropade vår matmamma (hon är ingen tant) Kicki "Dom parar sig!" Självklart började jag asgarva. Felle tog en annan korv. Sen, när jag skulle ta kom skolchefen Anders från andra hållet, liksom inne i köket och tog en korv. Men den var den korven som parade sig! Jeno: "Dom parar sig!" Anders blev lite på bushumör och sa att det inte gjorde nått, sen skulle han busa med mig när jag tog mitt potatismos och dra i sleven jag tog i, liksom "hurru, äru klar eller?" men då ryckte jag till mig sleven så hela hans jättehand liksom gled över själva spaden där allt mos var och moset skvätte överallt. Bluah.
Sen när vi skulle sätta oss och äta kom jag på att jag och alla efter mig hade ju faktiskt tagit mos med den slev Anders rört med sina jättehänder. Eeeew! Sen kom jag på att han kanske gått på toa precis innan. Eeeeew!


Nu har mozzie kommit hem. :D Snart ska vi äta. Toodles!


Kommentarer
Postat av: Ida

Tänk inte SÅ där mycket. Alla parar sig Jeno, även korvar.

2007-01-25 @ 19:57:23
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Jeno

Det är inte naturens lag! Det är FEL!

2007-01-25 @ 20:45:21
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0