Att känna sig som en flodhäst.

Idag hade vi dans på idrotten. Med I A. Hmm. Jag gissar att jag inte såg vacker ut. Jag går ju på jazz en gång i veckan, men visste man inte det kan man nog inte ha trott det. Jag menar, jag kände mig jätteklumpig. Som en flodhäst. Jag tror inte för att det är att Hip-Hop/street inte riktigt är min grej, alla kan väl "gräva" lite grann, kanske har det nåt att göra med att det är liksom in public.

Hade så fruktansvärt kul på Grease-showen förra året... måste infoga en bild. ;D
Jeno dance 
(ser ut som en femåring, som
vanligt alltså! ;D)


Men det är så annorlunda på något sätt... på jazzen kan jag också känna mig megaklumpig ibland, särskilt om stegen involverar snurrar. Preparation och piruett klarar jag hyfsat, men stegsnurrar... då... snurrar jag iväg. :p Inte så kul. Flodhäst-varning. Men overall tycker jag att jazzen är superskoj. Tottan spelade alltid en massa för mig okända jazzlåtar, Sofia som vi har nu mer kända. Båda är lika kul. Men åh, jag saknar Tottan! 
Anyways, Greasenumret var hur kul som helst. Världens energikoreografi. Jag tror att jag fortfarande kan den. Hrmm... nu vill jag ha låten "Born to handjive" som vi dansade till! Fast vi gjorde ju "Men in black" också. Hade typ varit sjuk några gånger när vi övade den, så den sjönk aldrig liksom in. :p Fick stå längst bak, hahaha!  

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Ida

Er dansshow var jättebra :D

2007-01-24 @ 08:21:20

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0