Antikrundan.

Shit, the antikrunda har dragit igång igen. Jeno vrider sig som en swirlad campino. Huäh. Det är alltid samma sak:
Antiksnubbe = A
Ägare av totalt onödig pryl = Ä (frestande att förtkorta till ÄATOP men det blir för jävla jobbigt ;D)

A: *euntisiastisk* Nämen titta, vilken otrolig pjäs vi har här framför oss.
Ä: Ja, hehe, den är ju fin (Betyder: Inte alls, jag vill bara veta vad skiten är värd så jag kan sälja den)
A: VAR kommer den HÄR ifrån då?! *superglad, fingrar på den totalt onödiga prylen*
Ä: Ja du, frugan hade fått den av sin mamma, den har alltid stått i hemmet liksom.
A: INTRESSANT, verkligen! *vänder på den totalt onödiga prylen* Ser du stämpeln/signeringen?
Ä: *kisar* Jaaa just deeet, den har jag aaaaldrig sett förut. (du skulle bara veta hur jävla mycket jag vänt och vridit på den här! jag har fan noterat varenda fettfläck!)
A: Och VET DU vad det här betyder?
Ä: Hrm.... nee, du, det gör jag inte. (eko... eko....)
A: Den här FANTASTISKA totalt onödiga pryl kommer ifrån SÖDERTÄLJE på 90-talet!
Ä: Du skojar?! (Oh ma gaaad, va häftigt! säg vad den är värd, säg vad den är väääärd!)
A: Nää du, det gör jag inte. Den är fabriksgjord av Nettans Pantalonger AB, ett fin verk om du frågar mig!
Ä: Oh ja, den har hedersplatsen i vitrinskåpet. (from now on, that is. )
A: DET glädjer mig. Och då kanske du vill veta PRISET?
Ä: (KACHING) Hehe, alltså det spelar ju liksom ingen roll, det är en familjeklenod och vi kommer att (BARA SÄG PRISET FÖR FAN)
A: Vad säger du om jag påstår att priset... *fingrar på den totalt onödiga prylen* på den här FANTASTISKA pjäsen, denna underbara familjeklenod, är.... TVÅ tusen KRONOR!
Ä: *är uppenbart besviken, tittar "glatt" på antiksnubben och sväljer. Hårt.*  Nämen *blinkar snabbt och mycket* det är ju fantastiskt. (faaaaaan också!!)
A: Haha ja, lycka till med din UNDERBARA pjäs.
Ä: Tack... tack.
*handskakning*

Kommentarer
Postat av: Lina

Klockren Jeno. Jag skrattade ihjäl mig där någon stanns i mitten. ;)

2007-01-19 @ 14:47:58
URL: http://fejksmilet.webblogg.se
Postat av: Ida

HAHAHAHAH antiksnubbar is dwelling in the past och alltid väldigt överentusiastiska!! Speciellt Knut Knutson XD

2007-01-19 @ 17:35:53
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0