What goes around comes around

- Bästa låten just nu! :D

Idag var en nice dag. Håller ju på med comeniusprojektet så det gjorde vi. Ehe. Sen flummade jag först med Umundu, vi dansade tango inför blygt iakktagande dumsexor och mobbande muppar. Jag och Lindblomman har ett dödslyft som går ut på att jag springer och kastar mig i hennes famn så snurrar vi. Det är tufft.
Sen efter lunchen flummade jag med Forceman, på the hylla. Det var spiffy. Jag och Pope skrek kött till varandra som vanligt och så letade jag reda på bra presenter som pwniga pensionärer kan leta upp och ge till sina barnbarnsbarnsbarn. Killen i rastaflätor på H&M's hemsida var ju hetast av alla. ;D 
 Well well, sen megahandlade jag och Mozzie the mozz på kvällen. Hon och jag äger på att handla. Sen tjoff hem, ärtsoppa så sitter man här. Yeah.

Nu blir det coola antikrundan. Jag behöver inspiration till min snart färdiga tidning. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vet,den en as bra. KÖÖÖT xD

2007-02-15 @ 22:54:32
Postat av: Ida

Dödslyft a la Arja :P Haha

2007-02-16 @ 08:05:54

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0