Tuesday of DOOM

Idag var det tisdag... alltså hur lame är det egentligen att börja varje inlägg med vilken dag det är?!
I alla fall, tisdag betyder vanligen annan lärare (ehe :p) på morgonen, men istället var vi alla sjuor i arenan med EN lärare. ONE teacher. Men det gick faktiskt bra. ^^
Jag sänder all min energi till Ida och min bror och alla de under de här dagarna, för de har Narre Porre (nationella prov) i Swedish. Såå... ja. :p

Nu kom mor och far hem, snart middag och sedan iväg på dansen. Och sen... säsongsavslutning för Grey's Anatomy!! Oh. My. God. Vad kommer hända?! Burke blev ju skjuten precis när Izzie klippte av Dennys hjärta. Eller, slangen/tråden/sladden till det. :o Fatta läskigt det kommer bli. Och på reklamen för GA verkar det som att Christina ska få operera Burke. Shit vad scary att operera sin snubbe. Hjälp.´

Jag har blivit starkt beroende av TicTacs. Med mintsmak från the States. Gaaah. x)


Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för the energy. Det gick bra på provet så det funkade väl :D The States har många bra saker. Beroendeframkallande :P

2007-02-06 @ 19:47:34
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Emma

Åh, Grey's Anatomy var ju sorgligt som attan!

2007-02-08 @ 19:31:47
URL: http://skatamedrullskridsko.blogg.se
Postat av: Jeno

Emma: Åh, jag vet. :(

2007-02-08 @ 19:47:24
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0