Tuesday of DOOM avec schoolstuff

Idag gick jag till skolan. :p Lika bra det, jag mår mycket bättre nu! Vi... vad gjorde vi? Hm. Jo just det, vi gjorde värsta leken på samlingen. Vi var alla sjuor (av de som är kvar, hälften är ju i Falun) i Arenan och lekte Cowboy-leken eller nåt sånt hette den. Nån ropade ett namn så skulle man 'skjuta' den som ropades. Eh, ja, det var rätt kul i alla fall och Lina var master of skjuta snabbt. Jag fick skjuta.... en... gång?
Sen gick vi på franish och diskuterade franska presidentvalet, rätt intressant. Och efter det flummade/dansade vi ute i Boffen, jag, Forceman, Umundu och Linius. (vi har värsta sektnamnen - creepy.) Lunch - blodpudding som jag tycker om, jag har fått för mig att jag är i minoritet, dock inte bland tha girls. Utan mer allmänt.
Oj, det blev visst bara skola. Sorry. ;D

Nu blir det i alla fall snart dans! Vi har stretchning de sista typ 10 minuterna, megaskönt, man känner sig helt.... sträckt efteråt. He he. Nej nu ska jag kila ut från blogg.se, toodles!

PS. Han med stort H var där..... ^___^ (omg jag e så fjortiiiz but u gotta live ya knooow TOODLEZZ)

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blandning av språk i rubriken :D

2007-02-28 @ 07:56:38
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0