Strumps. Of. DOOOOM.

Okej, allt är of doom den här veckan. Haha! ^_^ Anyways, jag ska samla ihop 50 spänn idag till the boss of DOOM. The boss of KUNSKAPSSKOLAN. Och jag vet inte ens vad han heter.
Ska sortera strumpor här hemma, och får belöning av mozzie. Det är lite dåligt det här med dagsverke, det blir som ofrivillig sponsring från föräldrarnas sida. Liksom, något de inte hade betalat för annars, bara bett mig om och jag hade gjort det som vilken vanlig syssla som helst, får de nu paya för. Visst, jag skulle kunna sälja bröd och ha mig, men med en veckas varsel kanske man inte kan hitta de allra bästa arbetsuppgifterna utanför hemmet

När jag är klar med the strumps of doom ska jag sortera min garderob. Helt frivilligt, no payments eller mutor. Min garderob behöver det. Och, if I do good kan jag köpa något fint sen! :D I love städning av garderobs.  

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Ida

Den rika gubben borde ha tänkt på det och inte köpt en jävla bokbuss till sin fru!

2007-02-09 @ 19:55:11
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0