Ray Ban Wayfarers

Är dessa inte de alla (inklusive Ebba) pratar om? Alltså, hallå?! De vita har legat i min brillkorg since jag gick på Bergvreten och var inbjuden på ett mycket trevligt 80-talsparty. Mama gav dem till mig, hon köpte dem för egna pengar och de var pretty expensive för en ung flicka från Enköping. Mihi.

Wayfarers

(excuse me for kass bildkvalité - webcam is NOT the shit!)

Alltså, hallå... ;D De är lite stora men jag kan typ ändå inte ha dem på grund av mina vanliga brills jag alltid bär. Men.... in your face i alla fall. :p

Kommentarer
Postat av: loi

jejj,coolt jeno;)

2007-02-18 @ 19:40:28
Postat av: Anonym

nice brillor ;D

2007-02-18 @ 22:25:25
Postat av: Jeno

Vem är denna anonyma vän som kommenterar?!

2007-02-19 @ 08:51:12
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0