Random

Tjing tjong! Idag mår jag... bättre. Hade ingen feber men är fortfarande lite skruttig. Jag och mozzie diskuterade hurvida jag ska gå till skolan i morgon eller ej, och till skillnad från andra gånger är det jag som vill gå till skolan och mozzie vill att jag ska stanna hemma. Hm.
Jag hade precis skrivit om melo men jag hade fikat innan jag skrev klart skiten och sen när jag skulle publicera det var jag tvungen att logga in och då försvann allt. Blöja. Jag orkar inte skriva om allt. xD Jag är trots allt.. . typ sjuk.
Well, well. Har laddat min iPod med lite nya låtar, trevligt trevligt. :D Åh, vad tråkig jag är just nu. :p Lika bra att sluta då. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Zandra

om du inte e riktigt frisk imorn så tycker jag att du e hemma.. Idrott halva dan o den kanske du iaf inte komemr vara med på om du e halvsjuk?! /fröken Z

2007-02-25 @ 20:12:58
URL: http://zetajohansson.blogg.se
Postat av: Ida

Stanna hemma Jeno. jag förstår inte för allt i världen vad sjutton du vill hit för?

2007-02-26 @ 08:02:44
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0