Questions.

Vad skulle du göra om du vaknade upp och upptäckte att du var en rosa kanin?
Jubla!

Hur många skrivbordsikoner har du?
20! :o Jag gillar att stoppa saker i mappar. ^^

Hur gör man dig glad?
Berätta ett skojig skämt, krama mig, säga nåt snällt eller bara vara en vän.

Vilken är din favoritkroppsdel?
På moi? Uppnäsa är respect!

Hur snabbt kan du cykla?
1 000 km/h. Men inte fan vet jag!

Vem är världens sexigaste?
Svampbob!

Vem älskar du mest i hela världen?
Nämner inga namn. De vet vilka de är. <3

Vilka språk kan du?
Svenska, hyfsad engelska et lite franska.

Kanin eller hare?

Båda! Men ingen på tallrik.

Vad säger du om jag säger 42?
Wooh, meningen med livet.

Favoritlåt?
Just nu... Robyn - Still your girl

Cola eller fanta?
Beror på tillfälle. >__<

Vad är du allra bäst på?
Skratta!

Favoritbok?
För många för att räkna upp... :p

Favoritfilm?
Forest Gump, Notting Hill, Hitta Nemo, Askungen... och Pearl Harbour!

Favorituttryck?
Ninja!

OK ärligt nu hur många p-rullar har du på datorn?
Euw! Ingen!

Kan du stoppa din lilltå i örat?
Har aldrig försökt.

Långt eller kort hår?
Mellan!

Om du fick måla hela världen i en enda färg, vilken skulle det bli?
Röd - the color of love och min favoritfärg!

Hur många brödrostar har du hemma?
En.

Tycker du om anime?
Sailor Moon är nice. Men jag tror inte kanal 5 sänder det längre!

Och manga då?
Nä . :p

Vad bör folk veta om dig?
Jag är nerd and proud!

Vilket land skulle du bo i om du fick välja vilket som helst?
USA kanske. :-) Om min familj och mina vänner hängde på.

Vilka hårfärger har du haft?
Min vanliga... blev ganska blond på sommaren när jag var mindre... och så tonade jag ju mörkare brun nu på hösten. 3.

Regn eller snö?
Snöö!

McDonalds, Burger King eller Sibylla?
Burger King. Deras pommes gör mig galen.

Vilket gör du hellre sover eller lanar?
Sover!

Hur många/vilka instrument kan du spela?
The mighty triangel! (jag vill haaa)

Börjar du tröttna på att svara på frågor nu? =P
Bryr du dig? ^__^

Hur fort dricker du 153 cl cola?
Räknar inte.

Hur många har du varit tillsammans med?
Räknar inte. :D Haha.

Längsta förhållandet?
RäknaDE inte. xD Oj vad jag är skojig.  

Vad tänder du mest på?
Hår är viktigt, och smile... humor och trevlighet.

Vad är det pinsammaste du har gjort?
Har gjort många pinsamma saker men kan inte komma på vad som var allra allra pinsammast... jag ber om att få återkomma.

Vem gillar du bäst din mamma eller pappa?
Tänker aldrig aldrig svara på den frågan!

Bil eller motorcykel?
Inget. Walk and save the earth!

Har du allvarliga psykiska problem?
Räknas tvångstankar?

Är du socialare på nätet eller IRL?
....

Favvogrupp/artist?
Queen, Robyn, Stereo Total, My Chemical Romance, Supertramp, Christina Aguilera, Justin Timberlake, Marit Bergman, Salem al Fakir, Gwen Stefani, Laleh, No Doubt, Pussycat Dolls, Red Hot Chili Peppers and many more.

Bästa raggningsrepliken?
Jag raggar inte. ^_^

Finaste färgen på ögon?

Spelar ingen roll. xD

Är du sömnig?
Inte nu men ibland. :p

Är inte Gollum typ världens sexigaste?
Absolut!

Hur många gånger om dagen äter du?
Minst tre. Oftast fler. Jag älskar mat!

Hur många lampor har du i ditt rum?
4.

Biter du på naglarna?
Inte längre.

Whats your favourite scary movie?
Har bara sett.. två?

Favoritdans?
Spontandans.

Vad heter ditt monster under sängen?´
Darin.

Nu tänker du väl vilka sjuka frågor men kommer du på några bättre själv då va va?
Är glaset halvtomt eller halvfullt?

Hur stor skärm har du?
Lagom.

Favoritparfym?
Typ den enda riktiga jag äger: Ralph Hot.

Gör du just nu (förutom att svara på detta)?
Lyssnar på musique och pratar med männskor på msn.

Vad anser du vara normal tid att vakna vid?
Åtta?

Färg på tandborste?
Rosa och genomskinlig.

Hur ofta städar du ditt rum?
När det inte går att röra sig inuti det kan jag plocka undan lite.

Sommar, vår, höst, vinter?
Soomaaar!

Chips eller godis?
Godis för bövelen!

Födelsedag?
5 juli.

Vad är ditt motto?
Se aldrig bakåt, känn aldrig inåt, var alltid uppåt! *kachaow* (snodd från the move of Yrrol!)

Ska vi låta dig vara ifred nu?=P
Okidoki! Toodles!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag snor listan :D Najs fakta om Jeno :D

2007-02-10 @ 21:16:15
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0