Modeval?

Eftersom att Hotspot bloggar denna lista kommer säkert många, många anda göra det också men jag gör det i alla fall. xD

- Scarf eller Turban - Ingetdera, är inte så förtjust i att bära scarf, hellre halsduk. :p Turban - nej!
- Bruuns Bazaar eller Day Birger et Mikkelsen - Äger inget från någon av märkena, men Bruuns Bazaar   tycker jag har finast kläder.
- Hög klack eller Ballerina - Kan bara gå i det sistnämnda men båda är sjukt snyggt!
- H&M eller Hermés - Hade jag pengar hade jag handlat på Hermés men.. tja. H&M är också bra!
- Förklädesklänning eller A-linjeklänning - Bara för att.
- Edith eller Paddington - Gillar lite pösiga väskor.
- Stenar/kristaller eller Nitar - I smycken vill jag ha stenar och sånt, men eftersom att mina nya boots har nitar måste jag ju välja det också. :D
- En-axel-klänning eller Tubklänning - Är säkert inte snygg i någon, men tub för att det är fint på andra med mer... former.
- Neon eller Pastell - Jag blir likblek i neonfärger.
- Kroppsnära eller A-linjeformat - Beror på vilket plagg förstås!
- Pyton eller Leopard - En kort trend men jag är mycket känslig för all sorts reptiltryck. :p
- Modeblogg eller Modemagasin - Älskar förvisso att läsa modebloggar men magasin känns lyxigare.
- Baddräkt eller Bikini - Hatar nog att bära så lite kläder offentligt, men bikini då. :p
- Chloé eller Cacharel - Ingen av dem är riktigt min stil... men Chloé för att de har fina pieces i alla fall!
- Blommigt eller Prickigt - Prickar är coolt!
- Guldmetallic eller Silvermetallic - Hmm även om guld är fint det med...
- Tighta byxor eller Vida byxor - Jeans - tight, andra finbyxor - vida.
- Sportchic eller Lyxhippie - ^_^
- 90-tal eller 80-tal - Varför sparade inte Mozzie nånting?!
- Technometallic eller Romantiskt - Bara därför.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Den där listan är rolig. Kul att få veta mer om folks smak!

2007-02-02 @ 18:22:03
URL: http://www.amandasstil.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0