Me wardrobe. :D

Din garderob 

Ditt senaste köp?

Min grå klänning. Den köpte i och för sig Mozzie, men i alla fall!

 Ditt bästa köp?

Måste faktiskt säga mina Acne-jeans. Har två par och JÖSSES vad jag har använt dem! 

 Ditt sämsta köp?

Det senaste dåliga köpet kan ha varit… en blus för dryga 500 spänn som jag använt EN gång, och kommer nog inte att ha användning för den på ett bra tag. Den är för formal. Lame. :-/

 

Finaste…

 Svarta plagg?

Jag har mycket svart! Pour-tunikan, mysiga koftan, mina svarta jeans.

 Vita plagg?

Tiger-blusen månne?

 Blå plagg?

Abercrombie-tröjan från Saras auntie Eleanore!

 Röda plagg?

Min fina röda klänning jag hade på min kusins bröllop. :D

 Skor?

Mwahaha, de grymma blå kilklackarna.

 Kjol?

Skotskrutiga från Loi!

 Vad tycker du minst om i din garderob?

Har nästan precis rensat, så jag gillar det mesta. :D

   

Kommentarer
Postat av: hanna

Kul lista :D

2007-02-18 @ 10:33:18
URL: http://hjartahanna.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0