Måndag...

Nämen, kan du tänka dig, idag är det MÅNDAG! Wow! 

Eh.. nja, så häftigt är det faktiskt inte. :p Inte ett dugg om jag tänker efter. Det är mest... tråkigt. Nåja. Det var idrott idag, som vanligt, vilket var rätt kul. Hinderbana. Man skulle köra två och två, den ena sprang banan medans den andra vilade. Jag och Lina var ett team. Hon är bättre än vad jag är, men det är ju alla så det gör ingenting. ;D Hur många poäng fick vi ihop? Typ... 9 + 6 det bliir... 15! :D Weho.
På lunchen fick jag en massa flashbacks från min dagistid: vi fick en dag för oss att sätta massa lappar på dagisfröknarnas ryggar..! Och det var typ inte snälla saker. :o Jag hade skrivit några (evil Jeno tog form redan då) och skulle skriva en till... men då kommer jag inte på nåt bra att skriva, så jag skrev Du är kött! HAHAHA. Jag var så söt när jag var liten. :'D Hahaha.

Argh ibland hatar jag måndagar för man hinner inte jobba typ alls. Men lite hann jag med. ^^ Dessutom har Anders the Skolchef sagt att vi på fredag ska göra nåt frekin' dagsverke och ge snubben som äger skolan minst 50 spänn från våran frekin' dagsverke. Eeeh? säger jag bara. Det var till en skola i Indien, och det är ju förstås jättebra att de bygger en skola där. Men ändå konstigt. Frågade Mozzie the allmighty om jag fick göra nåt på hennes jobb, men det fanns typ inte så mycket att göra där. Hmm. Har funderat på att rensa garderoben, kanske kan jag sälja lite gamla prylar till en second handbutik? Hmm.


Kommentarer
Postat av: Ida

Rika gubbar som han borde kunna fixa pengar själv. Han får skylla sig själv om han köpte en jävla bokbuss till sin fru

2007-02-06 @ 14:28:40
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0