Jeno - the fashion goddess ;D

Uttråkad. Vi har redan rett ut att jag är patetisk, right? Så jag lägger upp ett litet kollage som en riktig modebloggare. Kan typ inget om sånt, men ska man vara patetisk kan man lika gärna gå hela vägen. Hey, ny slogan; patetisk and proud. Mwahahaha. 
 


Kläder

Jag är mycket förtjust i Minimarkets fina klänning med en liten twist på. Jättefin verkligen, och kan med fördel bäras till bara sommarben eller jeans. Halsbandet tycker jag ninjamycket om! Ganska o-pilgrimigt men trés Jeno. :D Skorna är "jazzskor" från Filippa K, megasöta. Och jeansen finally är från H&M, coolt med gula jeans tycker jag. :D Kanske till en grym t-shirt, kan tänka mig att ha ett par till min Tiger-t-shirt.

Kommentarer
Postat av: Cookie

Färgade jeans är supercoooolt ! Och gult är typ vårens färg , eller hur? Du är superduktig på mode , inte alls " patetisk " . U go girl !

2007-02-24 @ 09:36:38
Postat av: Jeno

Oj, tack. :D

2007-02-24 @ 10:01:55
URL: http://slumpadebusigheter.blogg.se
Postat av: Anonym

håller meeed!!

2007-02-25 @ 10:52:51

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0