Jennys Dag

Tjingtjong! Idag har varit en väldigt trevlig dag! xD

Jag och Lina har startat eget. En datingservice. Vårt första offer var Zandra, hon fick välja bland annat mellan Mikael Persbrandt, Eric Gadd och Olof Mellberg. Hon valde den sistnämnda. ;D
Sen efter skolan knallade jag Sara och Lina ner på the stad of Enköping för att spana in bokrean. Det blev en bok för moi, Ego Girl av Carolina Gynning. Jag vet att det är ett tag sedan hon skrev den men just därför tror jag att det kan vara rätt intressant att läsa om henne då. Plus så hittade jag en liten silvermetallic-ögonskugga, yeeeah. :D

Dagens låt: Orange County Girl - Gwen Stefani
Dagens snygging: Haha jag och Linas nya lover är Jens B Nordström från Ekonominyheterna.
Dagens svordom: Diarréblöja. xD
Dagens smarthet: När jag var sekreterare på Sara W's PH.
Dagens spotting: Gubben 65+ som på bokrean smygläste i boken Erotisk Massage.

Nu ska jag vara social med far. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Olof Mellberg e tokgrym!! ;D

2007-02-28 @ 21:42:40
URL: http://zetajohansson.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0