Grano update

Okej, jag orkar inte göra melodifestivalsgrej nu. Är inte säker på om någon faktiskt bryr sig om mina åsikter om melo men jag gör det nog i morgon. :p
Jacob har denna söndag vänner på besök. De lanar. I kvarterslokalen. Ibland kommer de in för att äta. Sen spelar dom. Verkar vääääääääldigt kul, verkligen.
Jag och mozzie har däremot kul! Vi har bakat minisemlor, eller som the mighty moi kallar dem, dvärghamstersemlor. De var très tasty och jag fick ge några till de lanande grabsen där ute. Det var uppskattat. :D
Igår var jag i the mighty stad of Enköping. Jag är så cool när jag plöjer stadens butiker. :o I'm pathetic! (kom med nåt nytt!) I alla fall, jag lyckades hitta ett par najsiga jeans. Mörkblå och trevliga. Och så hittade jag ett halsband på Anna-Karins second hand, det är typ en... hängd katt. Jag vet inte om det är ett fruktansvärt hemskt halsband eller stencoolt. Okej, inte riktigt en hängd katt, den snarare hänger i ett hänge. Och den har stenar på sig. :D
Jahapp, det var det det. Nä förresten, min far är världens duktigaste och kaklar som en galning där nere. Det blir så fiiint! ^__^ Hihi, toodles!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0