Freeedaaag

Äntligen fredag. :D Gulliga mama har köpt en VR och en DV (haha fortkortningar is the shit) till moi. Snart blir det middag med Jenos ninjasås! Let's Dance om familjen inte misstycker. Jag hejar på Martin och Cecilia, de är bra! ^___^ Nu låter det kanske som att jag är värsta bekymmerslös, men icke! Jag är fortfarande sjuk och den fysiska hälsan är ... i botten. :p Men ändå. Det är bara fredag en gång i veckan.

Okej, ska väl gå och vara lite social. Toodles!

Ps. Carina Berg hade minimarket-jackan på sig i förkväll. THE jacka. Shiiet. Inget jag skulle ta på mig men den är sjukt cool!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0