Den perfekta basgarderoben

Känner mig dålig idag med. Blööööö. Försöker göra nåt skojigt och fylla i ännu en lista... förlåt om jag tråkar ut mina läsare. :p Den perfekta basgarderoben enligt Ebba von Sydow, och om Grano har dem:

[x] 2 perfekt sittande jeans, ett par i ljusare slitning och ett par mörka, otvättade.
Perfekt sittande... inget sitter perfekt på mig. :p Men jag har i alla fall ett par ljusa och ett par mörka. :D
[ ] 1 kashmirtröja, enfärgad i en neutral färg och av riktigt bra kvalitet.
Haha nej. xD
[x]1 par svarta byxor med stretch och lätt bootcut.
Yes. Jag antar att de från det skumma märket jag hade på nyårsafton räknas som såna. :D
[ ]1 par mörka eller (helst) svarta shorts.
Nepp... jag ska väl inhandla nåt par shorts, det är väl bra. Jag har bara lite längre shorts i jeans, som de säger är sååååå ute nu.
[x]1 vit bomullsskjorta.
Japp, från H&M. Exclusive.
[ ]1 en enfärgad kavaj eller kavajjacka i kortare modell.
Slängde två kavajer under min garderobsrensning, de var för små och jag trivs inte riktigt i kavaj.
[x]1 svart kofta, gärna i kashmir, mjuk ull eller en sidenblandning.
Ååh, favvofavvokoftan från Esprit. <3333 (inte kashmir xD)
[ ]1 enfärgad, mjuk kofta i grått, rosa eller annan färg du gillar.
Ska en grå kanske inhandlas? Det kan jag adda till min shoppinglista, merci för det! :D
[ ]1 jeanskjol du gillar, valfri modell (men inte för kort!)
Jag har nog en men vill knappast ha den. Den ligger långt in på en hög hylla tror jag. Den räknas inte. :p
[ ]2 svarta toppar i modellen som gör dig snyggast
Haha! En svart långärmad från Åhléns som börjar bli slapp och tråkig... och vad gör mig snyggast? :o
[ ]2 vita toppar i modellen som gör dig snyggast.
Haha samma som ovan. xD
[/]3 vita linnen varav ett slätt och ett ribbat.
Det blev ett halvt kryss där. :p Har vita linnen men jag gillar inte ribbat!
[/]2 svarta linnen, helst ett slätt och ett ribbat.
Same shit. :p
[ ]1 Trenchcoat men klassiskt snitt.
Haha nej. xD
[x]1 snygg vinterkappa i mörk färg.
Om min svarta från Paris räknas, den är inte så lång men i alla fall...
[ ]1 LBD.
Oj.... nä. :o
[ ]1 wrapklänning, enfärgad, mönstrad eller svart.
Hahaha.

6/17. Jag är ett skämt för modevärlden. Skor kommer gå ännu sämre.

Skor


[ ]1 par partysandaletter i metallic.
Nooope.
[ ]1 par svarta och/eller chokladbruna boots med din favorithöjd på klacken.
Boots... hmmmm. Alltså. Njaae. Nä. :p
[x]1 par platta, enkla ballerinaskor, gärna svarta.
Jorå, ett par svarta har jag faktiskt!
[ ]1 par svarta partyskor men klack och täckt tå.
Partyskor? Med klack? MOI? Hahahahahahahashahhahahadakshdadhoah.
[/]1 par söta gummistövlar.
Jag tycker att gröna Tretorn är söta, men det tycker säker inte Ebba. :p
[x]2 par gymnastikskor, ett par till inomhus och ett par till utomhus. 
Hehe jorå.

2,5/6. Jag är patetisk som ens fyller i en sån här. Tror jag att jag är nån sorts modemästarinna eller?!

Accessoarer

[ ]1 mellanstor svart, röd grön eller brun vardagshandväska i fint, mjukt skinn.
Jag har ingen skinnväska,det är för dyrt för moi och jag vill inte gå omkring med ett dött djur på armen.
[x]1 par mörka stora solglasögon i filmstjärnestil.
Hehe ja. :D Ida har likadana, vi köpte dem samtidigt. Yeah.
[ ]1 par skinnhandskar.
Samma som väskan. :p
[ ]1 stylish weekendbag.
Har ingen användning för en sån. ;D
[ ]1 partyhandväska.
Tror inte att jag har användning för sånt, går sällan på såna partyn. ;) Men visst kan det behövas!
[ ]1 kuvertväska i guld eller silver.
Tror att det är samma som ovan.

1/6. HAHAHAHA.

Öj, här fick man sig några rejäla garv. Jeno är långt ifrån den perfekta basgarderoben i alla fall.

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0