Att välja.

Fjärde inlägget idag... jag har inget liv.

10 favoriter:
Färg:
Röd såklart!
Mat: All sorts pasta.
Band: Hmmmmmmmmm.... jag tyglar mig och säger endast ett: Queen. :p
Film: Forest Gump. Av många. :p
Bok: Bergdorfblondiner. Av många. :p
Sport: Mwahaha, cirkelträning. (zandra, gimme that red pist)
Årstid: Sommar!
Veckodag: Fredag.
Glassmak: O m ö j l i g t att välja en. Men.. chocolate brownie fudge då eller vad den heter. B&J.
Tid på dygnet: 20 - då börjar alla bra teve-program! ^___^

9 för tillfället:
Humör:
Helt okej.
Smak: Soya. xD
Kläder: Röda pyjamasbyxor och småskitig vit t-shirt.
Bakgrund: var då? På datorn; svampbob!
Nagellack: Ingenting, lite svarta rester här och där. (fult, måste ta bort det)
Tid: 14.05
Omgivning: Mysig.
Irritationsobjekt: Sjukan!

8 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän:
Loi! <33
Screen name: Aerobicsproffs. ;D
Husdjur: Casper. <3
Piercing: aoch. Men höger öra då. ;D Sen vänster.  
Förälskelse: J.B.
Musik: Barnskivor från Ikea. "ja ska ta hem en kompis... de e en tjej *dumdumdum* som ja e ihop me. de ska bli kul! ja jättejättekul! å träffa henne igen"
Bil: hmmmmmm jag har så många. :S
Kyss: en kille på dagis, jag tror han hette Simon. ;D

7 senaste:
Cigarett
: passiv rökning för nåt år sedan. ;D
Mat: En kaka.
Dryck: Vatten. Jag dricker asmycket vatten nu när jag är sjuk, det är nån ny tvångstanke.
Biltur: Oj... det var länge sen. I lördags.
Kyss: Haha ingen vill kyssa Grano.
Spelad låt: Av mig... det kan ha varit Justin.
TV-program: HAHA ett barnprogram...(passar mig) Richard Scarrys äventyrsvärld. Asbra.

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nä. :p
Brutit mot lagen: vandalism, kanske? Neej, jag är ju hederlig!
Blivit arresterad: Eh nä.
Badat naken: Ja... xD
Varit med på TV: TV3 filmade mej i en keps på en båtmässa förut men de tog inte med mig i reportaget. Förbannade snobbar.
Kysst någon du inte känner: Noope.

5 nej tack:
Kläder:
I'll go with Elin och säger päls. Sen måste jag hålla med henne om bootcutjeans. Just nu i alla fall.
Mat: banan eller ananas i riktig mat.
Musik: Hip-Hop! (känner mig som en gammal tant när jag säger så, men that's the way it is)
Dryck: Punch. (har smakat, det var fan som myror i hela munnen)
Personlighetsdrag: Muppig. Jobbigt och onödigt muppig.

4 saker:
Du gjorde igår kväll:
 Åt mat, grattade mozzie, tittade på top model, gick och la mig. ;D
Du kan höra just nu: datorn, tangentbordet, mozzie, jag harklar mig. XD
Du inte kan leva utan: Vänner, familj, musik och.... hud. Haha!
Du gör när du har tråkigt: skriver.

3 personer:
Du kan berätta allt för:
Mamma, Max och vänner.
Du tycker om: Familj går som en, vänner likaså,  och.. alla omuppiga får vara de sista. :D
Du inte gillar: Haha jag vill inte tracka på nätet.

2 val:
Kaffe eller te: TE.
Vår eller höst: Vår!

1 önskan: Peace on earth, tack.

Kommentarer
Postat av: Ida

Denna lista äger

2007-02-22 @ 18:08:34
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0