At night we're painting your trash gold while you sleep.

Tisdag idag,  var för ovanlighetens skull idrott. Cirkelträning - megakul! Jag tror nästan att det är min favvoidrott. Det är skönt när man liksom är helt färdig efter idrotten, då känns det att man har gjort nåt!
Jag och bror är ensamma förutom hunden då, mamma är på möte och pappa är i Finland med jobbet. Men mamma ska komma hem jättesnabbt och köra mig, det är ju daaaans ikväll! :-) Jeeejj. 

Och sen är det Desperate Houswifes! Det ska bli spännande. ^_^ Saknar redan GA men sånt är livet.  Aja. Jag och Jacob ska väl börja käka på vår trevliga paj snart. Mihi. Toodles!

(rubriken har inget med texten att göra xD. Har slut på spiffy rubriker, så en rad från FallOut Boys This Ain't A Scene, It's An Arms Race får agera headline sålänge. :D) 


Kommentarer
Postat av: Zandra

klart cirkelträningen va kul ;P o bilden du ritade va fasen niice :) hehe

2007-02-13 @ 22:44:44
URL: http://zetajohansson.blogg.se
Postat av: Kristina

Ja, visst är cirkelträning kul?! :D:D:D

2007-02-14 @ 20:12:26
URL: http://stinahansen.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0