This is all what twinkling's about

Hej fina vänner! Idag har jag hängt med Lina, det var festligt! Vi fikade (jag åt "en ehm.. boll!" och drack saft) och hoppade omkring på stan. På Anna-Karins Secondhand fann jag och Lina vintage modemagasin så jag köpte en Nylon med Chloë Sevingy på framsidan, kommer passa excellent i mitt rum, snarare som dekoration än blädderexemplar.
Jag typ tvingade Lina att köpa ett par skor i samma boutique, hon hade inte tänkt köpa dem den nöten! Tur att jag räddade henne, de var ju attans snygga. Jag hade spanat in ett par men hade inte tillräckligt med pengar så jag fick gå en schväng och sen tog jag ut pengar så det blev ju bra. Jag köpte dem alltså, det blev lite förvirrat där. Aja, bild kommer sen!
Sen klippte jag mig (inget spec, bara lite uppfräschning som vanligt) och efter det stack vi hem till Lina och kollade på High School Musical. Det är verkligen en film man kan se om och om och om och om och om och om igen. Sen stack jag hem och nu sitter jag här. Funny.

Puzzah!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0