Surpuppa?


image221


 
 

Eller kanske bara koncentrerad. Idag hade jag i och för sig en stor luftig tischa över (samma som första skoldagen kom jag på nu... *oOoOpzZzii*) men det blev skitvarmt efter cykelturen hem. Aja. Brillerna (jag ser koncentrerad ut på minibilden också?) lånade jag av Lina, de är så tuffa att jag smäller av. Cyklade med dem hem, de kommer riktigt till sin rätt med en snygg hjälm nertryckt över huvudet, och när Lina cyklade åt ett håll cyklade jag åt ett annat. Hon ska få tillbaka dem på måndag. Tror hon ja. ;)

Linne: H&M
Chinos: xx by Mexx
Halsband: Gammal kedja och grej från öl- läskburk ;)
Brillor: Linas

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, jag hoppas verkligen att jag ska få tillbaka dem, men jag måste erkänna att du ser lite lätt soft ut i dem ;)

2007-08-24 @ 21:43:02
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0