Muffinzz

Jag verkar ha gått ner mig i någon form av ett muffins-träsk. Bakade precis de här, supergoda! Men mest gillar jag att sätta ihop egna recept, superskojsigt. ^__^  Har ett vanligt chokladmuffins recept med grund från något från Dagens Muffin men modererad lite av moi. Det blir s-k-i-t-g-o-t-t. Jag älskar muffins!!

Kan inte mitt paket jag beställde häromdan komma hem snart...... gah! Sålänge hänger jag på Modette, fixar lite med min sida där.. hihi. Ni kan ju gissa vad jag heter. So long!


Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, de verkar urgoda! Jag är helt förälskad i muffins, brukar också göra som du, fixa lite utifrån ett grundrecept. Gott så gott!

2007-08-01 @ 20:03:08
URL: http://elinkan.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0