Mr Bush is very popular

Hej småbarn idag är det fredag which means helg och ingen skola på ett litet tag. Idag pluggade jag franska (Emma est à Göteborg, elle est suédoise) och flummade litegrann. Lina tyckte det var väldigt intressant att kolla vilken kändis som fick flest träffar på Google, George Bush vann.
Efter skolan rullade jag ner på stan och gick på banken. Ah juste jag gick in på Pastorsexbiditionen, har aldrig varit där förut, för att lämna min anmälan till konfirmation men det var stängt. Kom hem, åt lite överbliven ostkaka och så sitter jag här nu! Hm! Nu ska jag reada lite Elle så hörs vi sedan. Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Lina å jag mega hatade Bush förut :P :P

2007-09-01 @ 00:08:31
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0