Marc by Marc Jacobs A/W 07

image196


Min favoritkollektion inför hösten är nog Marc by Marc Jacobs. Inte för att jag har kollat igenom så värst många men kollektionen har ändå imponerat djupt på mig!
Det jag gillar med kollektionen är de fantastiskt fina färgerna och att plaggen känns old school men i ny tappning. Kollektionen har en ständig underton av grunge vilket jag älskar. Lager-på-lager har jag precis insett är sjukt snyggt och det ändå eleganta i plaggen tilltalar mig.

Hoppas hoppas någon av billighetskedjorna tar fram någonting liknande baskern bland annat Caroline Trentini (andra bilden) bar under visningen för den är peeerfa och jag vill ha den. Jag älskar skorna med stora sockar nerstuckna i kombinerat med strumpbyxor, och halsduksfreak som jag är ryser jag av välbehag vid synen av alla välbeklädda halsar och nackar. När det gäller väskorna kan jag för övrigt ta allihopa.

Bilder: style.com

Kommentarer
Postat av: stina

åh, jag älskar också sockor tillsammans med strumpbyxor nertjoffat i skor :) det är såå mys och gos!

2007-08-05 @ 21:56:07
Postat av: Anki

Jag är helt tokig i Chanel och Betsey Johnson, men jag håller med MJ är alltid i topp :)

2007-08-10 @ 17:10:21

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0