Intressesmurfen kissar på sig

Sminkar du dig varje morgon?
Typ. Inte på lovet dock. >.<
Tvättar du håret varje morgon?
Nä. Det kan ju inte vara särskilt bra för barret. Varannan, var tredje dag brukar jag tvätta det.
Rena underkläder varje morgon?
Hehe aaaa.
Äter du frukost varje morgon?
Jepp, förut brukade jag glömma det (!) men nu har jag börjat blivit så himla hungrig på mornarna så ja.
Lägger du fram kläder kvällen innan?
Nä, jag är som allra kreativast på morgonen, höhö.
Vad är det första du gör på morgonen?
Pudrar näsan.
Hur lång tid behöver du på dig att bli klar på morgonen?
Egentligen kanske tjugo minuter från det att jag vaknar upp till dess att jag kliver ut från dörren men då hinner jag inte med att sega mig så en timme ungefär.
Surfar du innan du går till jobbet-skolan?
Nä. Det är så långt till havet. (HAHAHAHA)
Är du morgonpigg eller skit-trött?
Aptrött.
Vad har du för sorts väckarklocka?
En röd och fin. Snooze och lampa, ingen digital skit eller nåt.
Lyssna på musik på morgonen?
MTV for life!
Sover du i pyjamas/nattlinne?
Yes. Eller stor t-shirt eller nåt men oftast pyjamas
Läser du tidning på morgonen?
Jo EP om den inte är upptagen, har jag nån annan tidning typ Elle eller Modette brukar jag bläddra i den.


Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0