ingen vill veta var du köpt din tröja

Bara för att jag råkade höra tröj-låten igår nånstans, gjorde den till dagens låt och letade upp den är jag nu helt fast! Haha! När den var poppis skulle man nynna med lite ironiskt typ "åååh vad bra den här är" och himla med ögonen så ingen trodde att man verkligen tyckte om den. 
Men nu tycker jag jättemycket om den haha!  Och fast du flyttat till ett hus, som är öppet, fräscht och ljust, så kommer inga gäster minnas vart det låg. Och fast du lärt dig varje låt, och fast du har en härlig båt, så finns det ingen som vill röra vid din kind!
Hehe. Ursäkta mig, jag förstår om alla hatar låten efter att den blev lite lätt uttjatad för några år sedan. So long!

Kommentarer
Postat av: Ida

Den är glad på en konstigt sorgligt sätt :P

2007-08-10 @ 20:20:45
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0