ingen sörjer när du dör, ingen ska sakna det du gör

Har haft något av en bloggtorka faktiskt. Har inte hänt så värst mycket intressant. (som om allt det jag skriver om är intressant, geez) Nåväl! Idag var jag, pappa och bror hos farmor i Södertälje och fikade lite och Jacob klippte gräset. Vi åt lunch på Max på hemvägen, hehe. Vad är egentligen skillnaden mellan ett Maxmål och ett Orginalmål?? Bara en onödig fråga som gör mig galen i the head. Same shit ju! :(
Aja! Nu ska jag läsa lite om höstmodet i en tidning jag köpte när jag och mami var och handlade nyss. Eller först ska jag googla b-vitamin. Eller kanske vitamin B? Hm. Puss sålänge!

Dagens låt: Ingen vill veta var du köpt din tröja - Raymond och Maria (haha!)

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0