Flum

Hej! Ikväll är jag och storebror hemma ensamma. :o Mami och papi är på kräftskiva, det ni. Vi ska äta wraps i alla fall, med kyckling och paprika och andra goa grejer! Mums!
Idag var jag och mami på stan, jag köpte leggings, yay! Sedan bakade jag... *trumvirvel* MUFFINS! Sensation. De blev inte brända i alla fall som de blev i... går? Aja, de var smarriga. Sen tittade jag på HSM, vill se tvåan också såklart, ska försöka snylta åt mig en visit hos HSM-prinsessan herself, LINA, så att jag kan spana på den. Jag försökte pussa på Troy på skärmen (ni vet när han snackar med sin pappa innan the big game) men det lyckades inte så bra. "/

På måndag börjar skolan igen. Ska man jubla eller gråta? Närå hähähähöhöåhåhhihihöhöhehöhö skämt åsido liksom alltså jag tycker plugget typ är oki men inte för oki för ja menar man vill ju ha sommarlov året om liksom det skulle juh va mycke bättre men that's life liksom jah menar de kan ju inte va sommar året om iaf så de är liksom ingen idé att ens fundera på de typ men asså man kan ju alltid önska! CIAO BANANAS

Kommentarer
Postat av: Lina

moaha, jag känner mig överlägsen... nejmen jag ska dra på hsm-sleepover hos Sara nu. maha. men på måndag-tisdag kanske vi kan ha en med amanda också hos moi i upsale?

2007-08-18 @ 20:29:00
URL: http://fejksmilet.webblogg.se
Postat av: Ida

Vad ser alla hos Zac Efron? :S

2007-08-19 @ 19:01:01
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se
Postat av: Lina

ida, hans söthet! plus att han har allt: humor, sångröst, rytm, han verkar trevlig... liksom en fullpoängare, en sån kille som man kommer jämföra (tyvärr...) alla killar man träffar med! ;)

2007-08-19 @ 20:00:15
URL: http://fejksmilet.webblogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0