Bresand

People! Att jag igår antydde att jag skulle vara lite depressed var absolut inget allvarligt. Alla har upp- och nedgångar och det mesta kan man lösa med lite tröstätning eller liknande, jag är expert på det området. Jag är lite chockad över hur stor reaktionen blev, snälla vänner har man. <3

Idag var vi i Bresse. På morgonen var det dimma så jag min nöt tog inte med mig badkläder vilket jag fick ångra. Djupt. Nåväl, jag hade en god baguette med skinka, mozzarella och basilika med mig och det blev ganska nice i alla fall. Vi gjorde lite övningar där, jag och några andra beskrev ordet lycka med kroppen och det blev det klassiska knepet att bokstavera. Jag var C, lite krångligt men alla fattade i alla fall.

Nu ska jag blogga lite mer sen ska jag leka lite soldyrkare en stund. Sayonara!

Kommentarer

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0