Yeah, nananana

Höhö, andra Stockholmsturen på tre dagar... efter skolan idag tog jag och brodern tåget (som FYI var försenat 11 minuter) och sen tunnelbanan (gaaaah kärlek! <3) till Söder där vi bytte en tröja på den eminenta affären Günters. Sen kollade jag bara in Monki Weekday och H&M sen stack vi hem. Haha vi lämnade inte ens Götgatan. We're tha pros!

Oj just det, det var ju "första" skoldagen idag... rätt nice faktiskt. Brännboll ute på idrottslektionen, trevligt och soligt! Jag, Amanda och Lina försökte psyka de andra genom att göra vågiga, orientaliska rörelser och jag tror det hade viss inverkan

Dagens låt: Darin - Desire
Dagens nam: Godis på väg hem från idrotten.
Dagens suck: att vi inte har spiffy bibblan längre utan lama Linné som basgrupssrum.
Dagens spotting: Jag trodde att jag såg Hotspot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men på sin 'Dagens Outfit' har hon andra kläder på sig än vad tjejen jag såg bar, skit. :p

Nej nu ska jag sticka, toodles! 


Kommentarer
Postat av: Ida

Oooo hotspot spaning! :D Hahaha^^ Tåg kommer aldrig i tid :(

2007-04-16 @ 19:27:49
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0