Tivolioutfit, levererad av ingen mindre än moi!

Det har blivit mycket kollage i sann modebloggar-anda på senaste tiden men jag gör ett till för det är så kojigt. ^__^

image110


I morgon bär det av på ett litet minitivoli och tönt som jag är funderar jag redan på vad jag ska ha på mig. Det ska se nonchigt men inte för nerdressat ut, det ska va snyggt men inte för dyrbart för tänk om man spiller ner sig. En sak är i alla fall säker, jag vill vara lika färgglad som tivolit. Såhär skulle jag gärna se ut! 
Jeans från Acne i en rätt schysst färg - enkla och rätt tråkiga men kan ändå piffas upp. Och kul med nåt annat än bara blått eller svart som jeansfärg.
T-shirt från Trevliga Topshop.
Jacka från samma affär.
Väska från Topshop också, ta mig tusan! Men egentligen är det väldigt opraktiskt med en sån väska på tivoli. Tänk om man fastnar i en karusell med den, hjälp.
Armband från CC Skye. Urschnyggt!
Skor från Converse.

Det blev väldigt matchy matchy med turkost och rosa, hähä. Toodles!

Kommentarer
Postat av: josefin

coola skor!

2007-04-27 @ 14:42:27
URL: http://josefinaaaa.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0