Tionde april

Back from town. Lämnade tillbaka klänningen, no problemo. Phew. Jag får alltid skuldklänslor när jag lämnar tillbaka saker!!! Liksom, affären förlorar ju på det, under de dagar jag haft klänningen hos mig förlorar de ju eventuellt en kund som ville ha den just i den storleken men den kanske inte fanns. Blä! Jag lånade ju liksom bara klänningen, helt gratis. Det borde stå på kvittot typ "Lugn, du kan lämna tillbaka dina köpta varor så länge du har kvitto och prislapp kvar. Det är ingen fara och det är din rätt som kund att kunna lämna tillbaka köp du ångrar i efterhand. Välkommen till Överskottsbolaget." Typ. :p 
Jaja. Jag hade bestämt i förväg att jag skulle bara gå raka vägen in på JC, lämna tillbaka skiten och cykla hem igen. Men jag röjde Enköpings få butiker i alla fall...

Blev inte imponerad, direkt. Velade på H&M om hurvida jag skulle köpa ett svart hårband för 14,50:- eller inte. En normal människa hade köpt det utan några krusiduller om den normala människan i fråga ville ha ett svart hårband. Men jag är inte normal så jag  fingrade på det i en minut, hängde tillbaka det, tog upp och fingrade, hängde tillbaka, började gå uppför trappan mot utgången fast sedan ångrade jag mig, tog tag i bandet och gick två steg mot kassan innan jag ångrade mig igen och hängde tillbaka det. Sedan typ sprang jag uppför trappan så att jag inte skulle hinna ångra mig igen. Liksom, vad ska jag med ett svart hårband till? Då är det mycket sötare med gult som jag redan har, så att det syns lite. Det fanns i rött också. Det kanske jag ska hugga istället. Eller, när jag blir rik igen, så kan jag köpa båda! Weeeeh! :D 

Jacob har fiskat idag. Det var fem grader på dagen. Fem fucking grader. Hur fan klarar man sig i en liten gummijolle när det är fem grader? Och det är väl ännu kallare ute på havet. Burr! Nej nu ska jag äta en karamell tror jag. Toodles!
 


Kommentarer
Postat av: Ida

Hårband är bra för bad hair days XD Man kan aldrig ha för många då..:P

2007-04-11 @ 20:14:43
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0