T-t-t-t-t-today

image106


Idag var jag i skolan och tja.. jobbade. Käkade lunch och tydligen var jag pinsam, som vanligt alltså. ;) Varför ska vi kanske inte ta upp här, höhö. Ikväll är det dans för första gången på typ två veckor, tjoho! Och sen är det Desperate, jippie. Vad enformigt mitt liv verkar vara egentligen, i alla fall det jag skriver på bloggen. Samma sak. Måste variera mig litegrann. Och kanske inte BARA skriva vad jag gjort idag. Eller, äh. Toodles.       

Dagens låt: Comfort Me - Carla Thomas
Dagens nam: Sista miniDaim:en med vit choklad för några minuter sedan.
Dagens tråkiga: Himla volymer på matten. :(
Dagens roliga: Lunchen! Hahah. xD
Dagens färg: Neonrosa! :D På naglar och visselpipa av cerenitlera. (madebyjacob)


Kommentarer
Postat av: Ida

Det var det jag sa; tillvaron är ganska grå just nu :P Hehe^^ Nice visselpipa. Nytt cernitlerakonstverksmärke; madebyjagi :P

2007-04-17 @ 17:45:57
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0