Söndag

Nu är klänningen beställd, along with some bastoppar. Weeh!

Söndag idag. Blir en slappardag. Ska busa runt i mitt fina rum! (förlåt att jag tjatar men jag har väntat på det här väldigt länge nu!!)
Pappa har redan börjat greja med mitt gamla rum. Han började riva ner mina snygga illgula blommiga tapeter samtidigt som jag bar ut det sista. Haha. Det är ombyggnation det, peeps! Ingen tid får gå till spillo.

Jag har ont i ryggen, liksom precis i ryggslutet. :( Fick sova första natten i nya rummet med värmedyna, kunde inte sova på grund av det onda. Det gör ont när jag böjer mig aussi. Hmm får nog gå och lägga mig. Toodles!

Ps. Det är ju första april idag! Har inte blivit lurad än... ska nog gömma mig under täcket och komma på onda planer att terrorisera min familj med... en bajskorv i cerenitlera (ja jag är besatt av bajskorvar i cerenitlera) på nya kaklet kanske? Mwahahahaha.

Kommentarer
Postat av: Ida

Du måste säga när föreställningen är så jag kan buya tickets :D

2007-04-01 @ 10:53:46
URL: http://lifeisfordummies.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0