Så ska du klä dig i vår!

Jag har plockat ihop ett litet reportage över de mesta it-plaggen och accessoarerna våren -07. Enjoy!


       

Bild ett: Den vadlånga kjolen är ett fantastiskt plagg som kan bäras till nästan allt! Bäst och allra trendigast är det om din kjol är i ett härligt slinkigt material. Bärs med fördel tillsammans med grova kängor, till exempel Dr Martens!
Bild två: Ett par tuffa slitna ljusa jeans är ett måste i vårens och sommarens garderob! Gärna med fransiga hål på knäna, och även vid benslutet ska det vara fransar!
Bild tre: Mysig tröja i grått som förgyller de flesta outfits. Ger en härlig, soft känsla! De bästa är i 60% bomull och 40% polyester.

      

Bild fyra: Med ett slinkigt halterneck-linne blir du hetast på festen! Var inte rädd för att synas, det är bling som gäller i vår! Gärna med dröser av pärlor som det dekorativa hålet på bilden. Och för extra jag-bryr-mig-inte-krydda; låt linnet vara ostrykt!
Bild fem: Ett linne med axelvaddar förändrar, förnyar och förbättrar alla plagg! Med detta fantastiska underlinne blir inte en ända outfit tråkig, detta är vårens absolut hetaste plagg och det ska användas under ALLT - singoalla-toppen, tunikaklänningen, cowboyskjortan och frottéhoodien! Satsa NU!

Accessoarer

           

Bild ett: Nitbältet kan vara vårens bästa accessoar. Häng det på höften - på jeansen tillika finklänningen och du känner dig redan fränare.
Bild två: En tjusig skrärm i en fin färg sätter pricken över i till en annars bohemisk stil. Prova tillsammans med ovan nämnda långkjolen!
Bild tre: Färgade solglasögon har redan smällt stort och överallt syns dessa fantastiska bågar! Lila, rosa, blå, orange - valet är ditt men satsa på färg!
Bild fyra: Det finns inget som är så chict som fluffiga, färgglada hårsnoddar just nu! Bär flera stycken i håret på samma gång, alla i olika färger, nonchalant mismatchat. Eller varför inte på handleden?

Ha en härlig vår och sommar önskar Jenny!

Kommentarer
Postat av: stina

hahaha, trodde att du var seriös först!

2007-04-30 @ 00:58:03
URL: http://bubblegumgirls.blogg.se

Skriv ner en liten mening till moi!

Hej hopp! Jag heter
Kom ihåg mig för tusan!

och min e-mail är
.
Min tuffa blogg finns här;
.
I alla fall, det jag egentligen ville säga var:

Trackback
RSS 2.0